... is empty
Front page/KOMPUTERYZasilanieUPS-yUPS Lestar MD-655S (625VA 375W line interactive AVR 1xSCH+1xIEC USB RJ11)- wysyłamy do 18:30
Opis marketingowy:Moc czynna 655VA / 375W Zasilanie wyjścia UPS-liniowo interaktywne BOOST and BUCK AVR1 GN. SCH. zas. awar + 1g.IEC drukarka ,USB, filtr RJ-11 Zimny startOprogramowanie monitorujące pracę UPS (do pobrania)Gwarancja 36 miesięcy na produkt , 24 miesiące na akumulatorySerwis door to door,Produkt:UPS,Moc pozorna:625 VA,Moc skuteczna:375 W,Sygnalizacja działania:alarm dźwiękowydiody LED,Topologia:line interactive,Chłodzenie:naturalne,Współpraca z generatorem:Nie,Certyfikaty:CE,Napięcie wejściowe:230 V,Obsługiwane zakresy częstotliwości:50-60 Hz,Napięcie wyjściowe:230 V,Kształt przebiegu wyjściowego:sinusoida przybliżona,Regulacja napięcia:10 %,Współczynnik mocy:0,6,Czas podtrzymania przy 50% obciążeniu:10 min,Czas podtrzymania przy 100% obciażeniu:4 min,Czas podtrzymania (średni):23 min,Czas przełączania:6 ms,Zabezpieczenia:akumulatorówautotestfiltr przeciwzakłóceniowy RFI/EMIochrona linii telefonicznejochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatoraochrona przed przeładowaniemprzeciążenioweprzeciwprzepięciowe,IEC C13:1 szt.,SCHUKO:1 szt.,USB:1 szt.,RJ-11:1 szt.,Ilość gniazd zasilających:1 szt.,Ilość akumulatorów:1 szt.,Pojemność:7 Ah,Napięcie wyjściowe akumulatora:12 V,Typ akumulatora:kwasowo-ołowiowy,Bezobsługowy:Tak,Możliwość podłączenia zewnętrznej baterii:Nie,Typ obudowy:wolnostojący,Kolor:czarny,Dopuszczalna wilgotność powietrza podczas pracy:95 %,Wymiary:352x96x172 mm,Wymiary opakowania:445 x 175 x 250 mm,Waga:5,55 kg,Waga z opakowaniem:6,05 kg,Dołączone oprogramowanie:oprogramowanie Power 2000 do pobrania ze strony www.lestar.pl,Zgodność z systemem operacyjnym:Windows,Wyposażenie:kabel zasilajacy, kabel IEC320 ,kabel RJ11, instrukcja obsługi,gwarancja,Strona www produktu:http://www.lestar.pl/files/380315781/kp150_3pl_md655s_avr_1schcuko1xiec_usb_bl.pdf
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.