... is empty
Front page/ RTVTelewizoryTelewizory LCDTV 65" LCD LED Panasonic TX-65DX900E (Tuner Cyfrowy 3000Hz Smart TV Tryb 3D USB LAN,WiFi,Bluetooth)-
TV 65" LCD LED Panasonic TX-65DX900E (Tuner Cyfrowy 3000Hz Smart TV Tryb 3D USB LAN,WiFi,Bluetooth)-
Typ panelu:LCD LED,Długość przekątnej:65 ",Proporcje ekranu:16:9,Rozdzielczość:3840x2160,Standard HD:4KUltra HD,Odświeżanie efektywne:3000 Hz,Tryb 3D:Tak,Moc wyjściowa (bez subwoofera):10x2+10x2 W,Ilość głosników (bez subwoofera):4 szt.,Głośnik niskotonowy (subwoofer):Tak,Funkcje i systemy audio:VR-Audio Master Surround 2.1,Tuner Analogowy:Tak,Tuner Cyfrowy:Tak,Obsługiwane systemy odbioru:DVB-CDVB-S2DVB-TDVB-T2,Moduły komunikacyjne:BluetoothLANWiFi,Wewnętrzny dysk twardy lub pamięć:Nie,Pojemność wewnętrznej pamięci:Nie dotyczy,Wbudowana kamera:Nie,Wbudowany odtwarzacz DVD:Nie,HDMI:4 szt.,USB:3 szt.,USB 3.0:1 szt.,SCART:0 szt.,Cyfrowe optyczne:1 szt.,Złącze komponentowe (Pr/Pb/Y):1 szt.,Złącze kompozytowe:1 szt.,DVB Common Interface (CI):2 szt.,Gniazdo kart SD:1 szt.,Język menu:27 jezyków,Funkcje użytkowe:DLNAHbbTVTeletextTryb gryTryb hotelowy,Smart TV:Tak,Obsługiwane aplikacje:Przeglądarka internetowa,Kolor obudowy:Czarny,Dekoracyjny efekt świetlny:Nie,Klasa energetyczna:B,Średni pobór mocy w czasie pracy:226 W,Roczne zużycie energii:314 kWh/rok,Pobór mocy w trybie czuwania:0,5 W,Min. napięcie zasilania:220 V,Maks. napięcie zasilania:240 V,Waga z opakowaniem:51 kg,Waga bez podstawy:34,5 kg,Waga z podstawą:42,5 kg,Wymiary opakowania (Szer/Wys/Gł):1608x940x303 mm,Wymiary z podstawą (Szer/Wys/Gł):1457x888x334 mm,Wymiary bez podstawy (Szer/Wys/Gł):1457x844x64 mm,Standard mocowania:VESA 400x400,Pilot:Tak,Instrukcja obsługi:Tak,Język instrukcji obsługi:polski,Karta gwarancyjna:Tak,Kraje objęte gwarancją:Polska,Okres gwarancji:24 mies.,Strona www produktu:http://www.panasonic.com/pl/consumer/kino-domowe/telewizory-led/tx-65dx900e.html
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.