Front page/KOMPUTERYMonitoryMonitory LCD 22"Monitor LG 22MT58DF-PZ (LED 21,5" FHD IPS Tuner TV czarny)- wysyłamy do 18:30
Opis marketingowy:Z doskonałej jakości osobistym TV serii MT58 możesz w pełni cieszyć się pełnią multimedialnej rozrywki w jakości Full HD.Osobisty telewizor LG zapewnia pełnię multimedialnej rozrywki. To doskonałe urządzenie do oglądania transmisji TV również w formacie Full HD, filmów Blu Ray, grania, surfowania w sieci i przeglądania zdjęć. Twoje doznania dodatkowo wzbogaci obraz w rozdzielczości FullHD.,Produkt:Monitor,Typ matrycy:IPS,Przekątna:21,5 ",Powłoka matrycy:Antyrefleksyjna,Rozdzielczość natywna:1920x1080,Standard obrazu:FHD,Proporcje ekranu:16:9,Liczba kolorów:16,7 mln,Maks. kąt widzenia:178 °,Podświetlenie matrycy:LED,Jasność:250 cd/m2,Czas reakcji:5 ms,3D:Nie,Specyfikacja 3D:Nie dotyczy,Ekran dotykowy:Nie dotyczy,Ilość jednocześnie rozpoznawanych punktów dotyku:Nie dotyczy,Tuner TV:Tak,Obsługiwane systemy odbioru:DVB-TC,Kamera:Nie,Cechy dodatkowe:PIP, Pilot zdalnego sterowania, EPG, Teletext, Gaming Mode, Black Stabilizer, Cinema Mode, Reader Mode, HDCP, USB Media Player, USB Auto Play, inteligentna autokonfiguracja, Flicker safe, Smart Energy Saving,Wbudowane głośniki:Tak,Moc wbudowanych głośników:2x5 W,Mikrofon:Nie,Display port:0 szt.,HDMI:2 szt.,VGA(D-SUB):1 szt.,DVI-D:0 szt.,USB:1 szt.,RJ-45:0 szt.,Złącze komponentowe (Pr/Pb/Y):1 szt.,SCART:1 szt.,DVB Common Interface (CI):1 szt.,Gniazdo mini-jack:1 szt.,Złącze kompozytowe:1 szt.,Audio (chinch L+R):1 szt.,Kolor:czarny,Typ zasilacza:zewnętrzny,Napięcie zasilania:100-240 V,Pobór mocy:21 W,Regulacja położenia:pochylenie,Wymiary z podstawą (Szer/Wys/Gł):508x423x198 mm,Wymiary bez podstawy (Szer/Wys/Gł):508x316x76 mm,Waga z podstawą:3,1 kg,Waga bez podstawy:2,8 kg,Wymiary opakowania (Szer/Wys/Gł):575x375x125 mm,Waga z opakowaniem:4,13 kg,Standard mocowania:VESA 75x75,Certyfikaty:CE,Strona www produktu:http://www.lg.com/pl/monitory
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.